17.4.09

kesedihan..=(

Selamat tinggal kak Y..huu..arini last day for my sis at celcom..the 1st person yang approach sy..mse mule2 sy dtg di celcom..die sgt baik..nice..n supportive sis..bes2..tp..sdih..dpt knal die in 2 weeks je..dpt gain knowledge pn 2 weeks je..n she bring me into my team..SOC..

huu..SOC sgt bes ok..n my SV pn..sy dh mule ok ngan die..hehehe..hmm...ari selasa tu..my bos..en najidi blnje our team pizza..gile bes..ntah bpe la kne klua kn..mcm2 ktorang order..haha..sori boss..huu..tp..sdihla..next week dtg opis..kak y dh xde...huu..n sy akan ambil tempat die..bkn ape..slame 2 weeks nie..sy dok merempat..maka mulai minngu dpn dan 10 minngu akan dtg..sy akan ade tmpat yg tetap..weeee..kakak2 yang len...pls3..support n help me k..thanx =)..

p/s-ade pic bersme kak Y..nnti sy upload ok..=)

1 comments:

aRrEs™ said...

waaahhh..kater diet?

cm xmenjadi jer?


p/s:ramai giler dh tegur ttg kesurutan juares...