10.4.09

akhirnye..seminggu..

Finally..dh seminggu berakhir my intern...pnat..letih..hahha..inikah dinamakn keje..hmm..ok..aku adelah seorang yg excited bile dapat keje baru..so..in diz few days..aku mmg excited utk bekerja..cme kdg2 tu mls gak r bgn pg..bgn at 6..n tdo at 11 sumthing..ouh..kdg2 10 lbh pn dh tdo..walhal..keje kt ofis je..n xde keje sgt pn..

hmm...
ouh..tp..aku lg ske belajar..bayangkan..tym blaja..aku cme pakai ..tshirt n jeans...sempoi siot..n selipar..xde pakai make up pape pn..spe tgk aku pn mmg tau keserabaian aku ni..tp..tym keje..mcm kne jge personaliti..xkn nk g keje pakai sempoi mcmtu..kn2..huu..pakai kemeja..pakai bju kurung..sanggul rmbut..pakai wedges..waa..it so not me..n light make up..xdela make up sgt pn..juz lip bam..bedak dan eye liner..but still...huuu..bersiap kn..n d bad news..bile aku mcmtu..adeke ptt sorang mamat intern nie..die ckp..umo aku 24-25..wei..sy masih mude ye awak..malah lg mude dr anda.sob..hahaha..

hmm..so..minggu nie..aku blaja sgt byk..sgt2..thanx to kak Y..dielaorg pertama yg approach aku kt celcom..n diela yg byk mengajar aku...sob3..tp..sdih..pasni..die dh nk tkr..g U-mobile plak..sdihnye..huuu..n aku pn sdih..sbb pasni..spe yg nk ajar aku lg..nk tlng aku..bkn xrpt ngan len..dorang smue sgt ok..huu..tp.tktla nk kaco mereka..mcmbz jer..n SV aku?hoo...shes ok..tp..bak kate my fren en straigh2dapoint..kte yg kne cr pengalaman tu..dorang xkn bg..so actually for diz whole week..aku sgtlamenebalkn muke..bertanya..dan mengaco org..sebok2 tanye..or else..aku akan xde keje..dan kebosanan..n aku sgt kesepian..hahah..lunch pn..xde mmber..haii...malu2..mungkin pasni..bab makan pn kne xmalu jgk kot..lol!=p...

hoo..tp..sbb arini..jumaat..n lunch agak lme..so..aku pn g lunch ngan rina..die kt tnb PJ je..sgt dkt ok...bes2..tp...ariini ujan..so..ptt blk ofis kul 2.30 tp..sbb jem sgt2,kt dpn amcorp mall tu..aku smpai di ofis kul 3.15..demm!!nsb bek xkne mrh..hoo..tp.tkt buruk je report..xpe..sekali je..pasni dh x dh..ala..she should understand kn..ujan n PJ pastila jem..plus...td pn system down..sy blk pn xde keje kn..hahah..ade ke ptt aku pk cmtu..isyh3...

hmm..b4 blk td..mamat yg sorang tu ajak aku join g site next monday..di subang hitec..wee...xsabar..sy mau..sy mau..ouh..tp..Borang C?sy xanta lg..n xmintak tanda tangan supervisor pn lg..cmne eyh..sob..sbb ingat nk dok kt sne smpai ptg..ala..mlsnye nk lari2 tgh hari ke PJ..huu..n sy pegi..bkn ngan supervisor ku..haha..lyn jela..bkn slalu..weeee...xsaba...xsaba...

waaa..bykkn aku membebel..tp..ade x aku cte psl kje aku kt celcom..aku kne wat ape smue..wee..nnti aku akan story lg k..coz..nk g mandi dlu smue..blk2 je trus ngadap laptop..my mom dh bising dh tu...weee..=)

to be continue.....

1 comments:

Straight2dapoint said...

wah aku nampak namaku la...
nampaknye intern ni tak berjumpe la, sbb company aku cater for maxis, dg, ngan umobile je, takde pojek celcom.

kalau ade je g site, follow je diorang...buat muka tk malu ckp nak itut

aku sepanjang minggu asik di site, handle 3 site... nak masuk site ke 4 dh.... wat walk test....kerja sungguh seronok ^^

enjoy ye intern ^^,