28.4.09

cerita pagi ini,28 april 09.

hahah..arini..aku dgr lg hot fm..pendek kate ari2 la aku dgr stesyen tu..bkn ape...stuck kt dlm jem..bende tu jela dpt ceriakn ari2 aku..tnpa tekanan utk ke opis..kdg2 tu sym..gelak2..sorang2 dlm kete..pastila mcm org gila..ni selain baca sms la kn..aiya..aku ingt bace sms je aku ley mcmtu..dgr radio pn mcm org angau jgk ke??opss..slh ayat plak..mcm org gile la..isyh..hahha..

so..topik arini adela..perbezaan antara kekasih lama dan baru.percintaan yang mana lagi bes dan better..mcmtula kot topik die..haha..lol..tajuk die xcnfirm sgtla yg btol2..tp..mcmtula lbh kurang kot..bermen perasaan plak pg2 nie..so..bile..dh dgr bende nie..aii..mcm2 la kesah lme dtg menerpa..ade yg aku terasa mcm bodo..lawak..sdih..n mcm2..tp..bile pk2 blk..should we compare it??masing2 ade pro n con kn?yerla kn..no 1 perfect...kte kne menghargai ape yg ada kt dpn mata kte..tul x..

as dlm cte2 pg td tu..mmgla..kalau nk ikut2kn..mngkin yg b42 nie..ade yg lbh caring..lbh penyayang..romantik bagai..smpai kte pecaya 200% tp..bile dh bg terlalu byk kepercayaan...dorang hentam kte dr blkg..such as..cr org len..cis..mcm cte pg td..hmm..kawen len tu..tp..sian isteri tu..bkn xsanggup bermadu..tp..frust ditipu..suami yg depercayai 200%.sanggup berkorban ape saja..tp..buat mcmtu..lpstu..becerai~n bile dh cerai..si suami tu mcm nk rujuk blkla kn..n suami tu ckp..skung nie die makin n lbh syg si isteri berbanding mse mereka msh bersama..wut the fun!!!n u noe wut..si isteri msh syng si suami..tp..maapla ye si suami..kasih syg dh xmcm dlu la..dr 200& jd 50 % je..so0000 skit okeyh...

ada jgk cite..yg skung lg better sbb yg dlu nye garang...skung penyanyang..n pndai amek ati..romantik..bwk g jln2 slalu...hahah..n ade plak..yg kalau diberi peluang nk kawen ngan si ex dan si suami die skung..kire nk bermadu..mlngnye sbb die pompuan..die xley..adeyh..parah tu..bkn ape..sbb die syg kedua2 nya..si ex..sgtla penyayang dan sisuami wlwpn kurang penyayang..tp..memahami dan mereka bahagia..waaaaaaaa....besnye..tp..kte pmpuan kak..ingat tu..hikhik..=p

dan cte aku plak??hahha..biala rasie kn....tp..pg td..dlm ati..nk jgkla bg msg ke call ke..tp..aku lpekn niat bile dlm hp tngal beberapa sen je lg..adoyaoi..gile sadis..sob...=( tp kalau ade duet pn..xkot..gile smgt wei cmtu..hahahah..MyEm0.Com

2 comments:

PeNdEkA said...

yg saya pasti sekarang adalah yg plg best ;)

inda-san said...

tp yg palenk tatahan mkcik umor 43 thn tuh..syiap bndink hubby diye ngn boifwen die yg katenya nye maseh tungu die incase marriage diye fail..gler power la mkcik tuh;P