24.4.09

dilamar??melamar??hmm..

pagi td..mse aku otw nk g keje..aku dgr la hotfm..mcm biase..sembang pg..psl topik ape smuee..mlngnye DJ kesanyangan aku xde..a.k.a fara je tao..hahah..n digantikn kejap ngan jawa ranger ag dan...erk..lpe..ok xpe.hehe..balik pd tajuk arini..dorang suh ctekn pengalamn dilamar oleh pasangan dan bagaimana serta kalau ade sesapa yg nk melamar tu...ape plan dorang..ahahah..

so..as for me..aku pmpuan..maka bkn aku la yg melamar kn..mestila psgn aku kn...kn..hahaha..so..dgrla kesah2 klaka smue kn..ade yg sweet..ade yg biase2 je...yg sweet tu..waa..mestila aku mcm..eee..aku nk mcm tu jgk boley..tp..yg biasa2 tu..mcm..ala..xbes2...xley nk ingat saat romantik tu..haha..so..yg biase2 tu mcm..ala..dorang takat dtg minang je..kire xde saat romantik b4 dtg meminang tu..xmo mcm tu boley???hehehe..

so..ape aku nk?hmm..aku xmola yg terlalu havoc ke ape..aku juz nk moment yg simple..tp..aku akan ingt smpai mati..n momet tu xnk kejap sgt ok!!hhehehe..make me tekejut but..make it longer..lol...yg len2 tu...psgn aku la kot pk..xkn aku bgtau..tu dh xsuprise dh cmtu..mcm aku je yg rncang..hahha..lol....perasan je..tb2..xde pn org nk dtg meminang..sdih x..sob3 =(..xpela..pasrahh..haha..poyola plak rse..

psst2...okla korang..aku kt opis nie..tgh lunch hour..berehat jap..org len g smyng jumaat..nk g lunch..tnggu perot lapa skit lg..hee =p..

10 comments:

Budak Panjang said...

dilamar? melamar? menyamar?

aRrEs™ said...

pompuan mmg mcm nie...

huhuhuhuh

Unknown said...

dekat site project tempat gua kerja ada ada lebey kurang 40 orang jejaka seberang..sume kuat buat kerja..buat rumah pakai tulang empat kerat...hebat2...kasi pilih aja mau yang mana satu..hehehe

Antara kelebihan, rumah takyah beli..buat sendiri je...hahaha

akizaki said...

ku sarung kan cincin belah rotan di ibu jarimu...
mau gak...?

- Gie - said...

aaaa....g ade dgr pg smlm kn? ;p

ag ngn kiran jawa rangers

g lg suke fara ngn fbi... :(

Unknown said...

waaa...kak eryn sudah gatel sekarang yaaa~ :P

Sibudaktembam said...

bdk pnjang :hehehe...=pbkn menyamar...tp..dilamar..lol..=p

juares:ala..biasela..kate pmpuan,heheh..

muazan:erk..hahha...lol..nk org tempatan pls...=)

akizaki:erk..knp kt ibu jari??hahaha..lol..

gie:aah.pg smlm..tula..nk fara fauzana plsss..=(

Sibudaktembam said...

daus : mana ade br skung gatal..ahahha..dr kecik dah gatal2..sbb tu kn garuk2..kalau x..xthn la..heheh..

PeNdEkA said...

ehem2..da ckp psl melamar ni, ade pape ke?? *wink*wink

Sibudaktembam said...

ahhaha..mne ade pape..lol..perjalanan msh pnjang..=p hikhik..