19.3.09

tanpa internet??

huu..idup tanpa internet aku boley..tp..utk saat2 n masa2 sgt memerlukannya aku xley..huu..smlm..1 ari suntuk tnggu tenet ni xbengong..tp bengong jgk..smpai arini..br ley..huu..ssh wo..project..file smue xley transfer..keje pn jd lmbt nk setelkn..haii...dhla tu..pg td..nk add apartment pn xley..dh la xtau time slot kul bpe..last2 tau pn..dh kul 9 lbh cmtu..n time slot aku actually sgtla awal kul 8.31 pg..awalkn??tp..dpt add pn dlm kul 10++..tu pn atas bantuan seorang kawan..than ye echa...=)tenkiu sgt2...

p/s- arini..auntie tu msh xpuas ati ngan aku lg la..huu..ade je nk cr kesalahan aku..slame ni xpnh plakkn..aii..tension!!huu..oppss..ade lg 2 jam..nk test microp lab.hu..cuak2...coding apela kang..wish me luck k..heee..out!

5 comments:

Budak Panjang said...

saya tak boleh hidup tanpa internet. tanpa internet saya tak boleh hidup.

sedap tak my pantun 2 kerat?

=P

aRrEs™ said...

tanpa internet sapelah saya...
internetlah saya...
tanpa saya sapelah saya...

maka....

internetlah saya sepanjang masa
tp uniten nyer internet mmg haram jadah!!!

doop said...

ok la lagi. korang leh gak masuk apartment. kitorang ni langsung xde tiket. yg ade tiket pon xdpt nk masuk gak sebab cendi dah full. amanah die x bukak space. mencari rumah luar la next sem. haih.. macam nak apply duk murni/ilmu la plak. hahaha

Budak Panjang said...

baik duk luar. duk dalam tak best langsung! hehehe

Sibudaktembam said...

miserynamedavenue-waa..nk dok lua..bgs2..siapkn dapur..tv..peti ais..kemudahan2 smue..pastu..buat knduri..ktorang dtg lepak..hahah..lol=p tp..kalau doklua..jauhhh...try buat rayuan ok??=)

budakpanjang-hmm..dok lua mmg bes..tp..jauhla..mls nye nk travel..hahah..pdhl 5-10 min je..adeyh=p