7.3.09

lama vs baru...

huu..lately nie..byk btol kngn lme dtg..hmm..aku bkn xske bile kenangan2 nie dtg..aku pnh bahagia dlu..pnh..tp..malangnye..smue tu dh berakhir..n aku nk lpekn nye..andai kenangan tu dtg kembali..aku pasti runsing..kerana aku xmo kebahagiaan yg sekarang ni hilang...dlu kebahagiaan tu hilang..dgn sebab dan alasan yang sgt remeh..dan aku xmo kebahagian yg sekarang ni akan hilang atas alasan yang sme..andai kenagan dlu kembali..biala ianye hanya menjadi kenangan..wlw aku memberi ruang utk kenangan lama tu dtg...ya..aku mengaku..aku membuka ati aku kembali..bagaimana nk lupekan kenangan lama kn??kenangan yg telah byk mengajar aku erti kebahagian..kesedihan..kekecewaan..tp..mcm aku ckp..kenangan adalah kenangan..wlw sebesar mana pn ati aku ni aku buka....
ianya ttp kenangan...
p/s-hahaha..nk g KSM pn msh smpat buat luahan perasaan..dh2..g mndi...lol..=p

4 comments:

PelangiBonda said...

walal... mcm tawu jer sape nih... huhu...

Anonymous said...

hmm ape2 pon life must go on!!
-ipin- hehe cpt2 upload gmb kt facebook!

Sibudaktembam said...

hmm..btol2..life must go on..hoo..sy sdg mengupload nie..weee..sbr ye..=)

Budak Panjang said...

lek suda weh. sit back, relax, njoy the musick!