21.3.09

pg yg sunyi..

4.18 pagi..sabtu..sunyi..wow!!xtdo lg..huu..nk wat cmne..td terkandas kt coe until 4..ujan2..hmm..cmne nie..dhla pg nnti nk g jog ngan elle..waaa...ahhah..elle..kalau aku xbgn..mintak maap eyh..tp aku harap kau dpt kejutkn aku..n aku xtdo mati..huu...

hmm..
plan sabtu nie..
g jog..blk..sambung tdo..bgn lunch..kul 2 cmtu g lib study..tp..tu plan jela kn..hikhik..hmm..n ptg nnti nk men basket lg..waaa..ptg smlm slps skian lme xmen..n men blk..besnye..happy sgt..mslh pn dpt dilupkan skejap..ouh..ckp psl mslh ..aku rse..aku dh makin pulih..hmm..kdg2..kalau xpk sgt prob tu..aku rse idup lbh happy daan ceria..thanx kpd kawan2 yg menyupport..wee=)thanx ye..

hmm,.n aku pn dh ley addopt ngan new situation..new environment..hmm..dh ley sesuaikn diri blk..xpe..ape yg berlaku..aku akur..mungkin ade hikmahnye..mungkin bende nie ley bantu aku mengenal ape yg ptt dan tidak....dan hindari bende yg xptt..
thanx ALLAH..for giving me such dugaan..bende ni byk mengajar aku erti idup dan berdikari..malah lbh byk mengubah aku mnjadi seorang yg lbh matang..heheh..erk..matang ke?matangla..perangai je knk2..pikiran ok la tuuKK...wee....=p

eyh2..byk pulak aku bermukadimah..xpe2..abaikn bende2 yg dh leps..get a new life..n enjoying my remaining day in uniten..=)weee....dh kul 4.30 nie..i should try to tdo la..aiyak!!

nite korang..opss..morning korang..

p/s-thanx kt smue yg men basket ptg smlm.sy btol2 njoy..gelak je d whole game..ouh..n abes basah bju..jatuh2..ipin la ni...guard sy smpai xley nk jauh..taula..ipin dan upin xley dipisahkn..lol..=p

4 comments:

Anonymous said...

huhu kaki melecet xtau leh pakai kasut utk men basket ptg ni ke x tp smlm ade org main xpkai kasut pon kan?

Sibudaktembam said...

aah..tp ipin..pakai selipar bahaya..kalau xpakai selipar kaki melecet..so..think of it..ok?c u diz ptg ok?

aRrEs™ said...

bangun2!!!

PeNdEkA said...

huhu xjoin basket td..from tasik cempaka balik kul 6.50 then tgk cam panas lg..hehe..