13.10.09

ati ini gembira walau ketike itu bersedih~

hmm..ape la punye tittle..haha..i really2 have a wonderful weekend aritu...thanx to my family..bwk sy mkn2..n jln3..kihkih..tp.dlm ati mse tu tgh bersedih..yaa..you..no..you..no..you..yes3..you..you noe why kn...but now evrything seems to be normal back..hooray!!!mari ke bulan~=p
knpe sy happy??
sbb..ari ahad aritu..me n family ke pyramid..sambut bufday for my dad,..my sis n my bro..happy belated bufday korang..so..ktorang pn g la mkn di sushi king~psst~actually..sy yg pminat sushi..yg len smue biase2 je..but..i heard my sis dh addict to sushi..yaa..great..sushi is nice..n kne pndai pilih d fud...rite sis??ehhehe..

so..after dh mkn2 smue.ktorang pn jln2..cr barang..me n my sis...temankn my mom g beli bju utk die...lalalla~oley sbb ktorang dh tolong my mom brshopping..she reward us a blouse..1 person each..thanx ibu~sy sgt ske..ouh3..n u noe wut..ibu yg pilihkn....sbb i noe..if ibu ckp cantek..cantek la..if xcantek..mmg xcantekla..so..dgr ckp ibu ok!!=p

tp..mase tu..berpecah..my bro n my dad g shopping my bro nye sluar n some stuff for my dad works..n yay~~sy xdpt laptop br.sy xdpt dslr jgk..tp..sy happy..ayah by laptop cooleer..xsangka..coz he bought for himself at 1st not for me.thanx ayah~
dh jln2..blk tu..pnat..tp bile tgk kete..hampeh..koto gile..haha..nk g bsh..anta kedai(pemalas!!)=p..tp..byk plak org..aisyhhhh...trus cancel..n g tmn my sis g cr die nye selendang..=) yay!!she finally got 2 selendang for herself..

hmm..dh leke2..berjln2 n shopping2.smpai..mase smue drag..i suppose to go to srm nye open house dat nite..n i couldnt make it..sori guysss..mintak maap sgt3..nk pg..tp..ade hal..plus..sy kne study utk data comm~ =( kecewe~dh lme xjmpe dorang2..hangout sme2...

hmmm..so..ni ade sdikit pic2 utk dikongsi bersme...
weee~

remaja2 yg perasan kacak dan bergaya..=p


me n my sis

me...sis..n ibu..=)


si kecil sy dan ayah~

0 comments: