21.2.09

3 on 3


heheh..bende nie klaka..ok fine..korang jgn gelakkn kn..ok..cerite nye bermula..when my fren nicky mengajak aku utk join dorang men basketball 3 on 3 kt petronas,KLcc..wow~~bkn slalu kn..ape slhnye..skali skale..so..aku pn bersetuju tnpe memikirkn yg aku nie sbnarnye xreti men sgt pn..stakat suke2 bley la..

hahahha..so..aku pn diam2la..xmo cte spe2..malu wo..huu...tp..sdih..xdpt nk ajak geng2 aku yg len join..sorry guyz..aku pn xtau psl bende nie..org ajak..dorang smue yg setelkn..aku pn xde info..kalau x..sure kte 1 geng msk..kn2..sori again..

so...

pd ari kejadian..

aku pn dgn cuak2 nye..gabra2..well ..u noe me..clumsy gurl..hahah..tp..buat2 mcm x dat day bergerkla dgn smgtnye dr uniten tepat 7.30 dimane kami pergi nek komuter dan telah meminta bantuan slh seorang housmate nicky menhantar kami ke serdang..hee~~perjalanan yg agak lme la...komuter serdang-->KL sentral-->LRT(KLcc)...

oleh kerana kami memerlukan tenaga..kami pn singgah kt roti boy utk beli sandwish ..n sandwish tu sgt sdap ok..nk lagi plsss...heheh.

pastu...dtg2..nsb bek mcm..ade gak mmber dr uniten kn..dimane..kami pn lepak ngan mereka..shahrul..jat n meng..thanx korang..lepak ngan ktorang...heheh..
congrat jgk...mng game yg pertama tu..xmcm ktorang..dh kalah..lol..kecewe..men kalah mati n kami kalah tipis ngan pihak lawan 2-3..gile sdihkn..heee..kn bes kalau ley pusingkn mse..haii...xpela..1st trial msk 3 on 3 kn..mayb next tym..we can do our best..n lg better than b4 kn..mungkin kne training lebih lg kot korang..xcukup trainingkn....xpe2..btw..thanx nicky n suraya ajak join korang..terharu..pengalaman yg bermakna gitu..keep it up gurl~~


ouh..kami amek pic ngan asyraf jgk..a.k.a...ustad ape eyh..lpe jap..hmm..ala..yg dlm cite nang rapik tu..lol..jgn jeles ok..ehhehe..=p

jd...disini..nk share skit..pic2 tym 3 on 3..hehehe..=)

us~


ni..kami yg poyo2 je..lol.=p

with..ustad...ntah..yg dlm cte nang rapik tu..heheh..team die champ wo..

1 comments:

Anonymous said...

wah saye nmpk sgt tem...huhu